تهران، سعادت آباد، خیابان کوهستان،
مجتمع کوهستان، سرو ۴، طبقه ۳ واحد ۲
۲۲۱۳۴۴۹۶ ۰۲۱
۳۶۶۶۸۳۲۸ ۰۲۶
info[at]web-city.ir
support[at]web-city.ir

استراتژی B2B(تجارت به تجارت) چیست؟

استراتژی B2B(تجارت به تجارت) چیست؟

استراتژی تجارت به تجارت(B2B ) شبکه های اجتماعی، در عرصه تجارت بسیار زیاد است و این آپشن ها ، کمی طاقت فرسا هستند.

به خاطر همین، ما می خواهیم تا در اینجا، راجع به این راهبردها صحبت کنیم. استراتژی هایی که در قسمت زیر ، می بینید برای اهداف بازاریابی بسیار مهم هستند. شما از همان ابتدا، باید بدانید که هدف بازار چیست. آیا کارآفرینان با استفاده از این استراتژی ها و تکنولوژی، پست های وبلاگ ها را هرروز صبح می خوانند، در حالی که در حال کاهش IV می باشند؟ آیا مشتریان وب سایت شما، افراد حرفه ای هستند که هیچ وقتی برای استفاده از تکنولوژی ندارند؟ شاید ، شما دچار اشتباه شدید و اشتباه فکر می کنید.

شما طراحان وب سایت نباید بر مبنای آسان ترین استراتژی ها، وب سایت خود را طراحی کنید. در عوض باید استراتژی ای را انتخاب کنید که مطابق با اهداف تجارت و طراحی وب سایت شما باشد. ما در این مقاله، استراتژی B2B شبکه های اجتماعی را توضیح می دهیم که فرآیند بازاریابی آنلاین و طراحی وب سایت را آسان می کنند.

LINKEDIN
شما بارها شنیدید که وب سایت LinkedIn نزدیک به ۲۰۰ میلیون عضو دارد. ممکن است که شما ندانید که ۳۰% از اعضای این وب سایت را افراد امریکایی تشکیل می دهند.
نکته قابل توجه این جا است که ۵۰۰ شرکت، از این وب سایت برای طراحی شبکه های آنلاین در جهت ارتباط با همکاران و هم دانشگاهی های قدیمی خود استفاده می کنند.اگر شما می خواهید تا افراد اجرایی برجسته در کشور در ارتباط باشید، باید از این وب سایت بهره ببرید.

چگونه شما از این وب سایت برای شبکه های اجتماعی استفاده می کنید؟
لطفا در این وب سایت، فعال باشید. سعی کنید که گروهی را تشکیل دهید تا در موقعیت خود، با افراد حرفه ای در ارتباط باشید.
با افراد گروه خود ، به بحث بنشینید و از همان ابتدا، نامی را برای گروه خود ، در نظر بگیرید. شما می توانید به بیش از ۵۰ گروه ملحق شوید، اما افراد حرفه ای ، دلیلی نمی بینند تا از همان ابتدا، وارد هر گروهی بشوند.

در نهایت، سعی کنید تا احساس افراد را به وجد بیاورید و با آنها در ارتباط باشید.وب سایت LinkedIn ، با شبکه های آفلاین هم کار می کند. شما طراحان وب سایت، هرچقدر بتوانید نام خود را بر سر زبان ها بیاندازید، روند موفقیت تجارت خود را بالا می برید و به موفقیت خواهید رسید.
اگر نیاز به راهنمایی های بیشتر این وب سایت دارید، می توانید به وب سایت http://growmap.com/linkedin-lead-generation مراجعه کنید.

BLOGGING
شما در وب سایت LinkedIn به خوبی نمی توانید ، طراحی وبلاگ را انجام دهید. شما می توانید با ترکیب tab های جستجو و ترافیک شبکه های اجتماعی، موفقیت بیشتری را بدست آورید.

من طرفدار پروپا قرص BLOGGING می باشم. این وب سایت و سرویس های آن ، ترافیک سنگینی را برای طراحان وبلاگ ، به همراه دارد. همچنین طراحی وبلاگ، بسیار زمان بر است. بیشتر طراحان وبلاگ، از همان ابتدا به دنبال جذب مشتری نمی باشند. بلکه ۶ ماه یا بیشتر ، برای این کار وقت می گذارند.
شما طراحان وبلاگ و یا وب سایت، باید به این نکته توجه کنید که برای پیشبرد و موفقیت وب سایت خود، نباید وقت تلف کنید، بلکه باید به دنبال استراتژی هایی باشید تا زودتر به موفقیت برسید.

مهم ترین پارامتر طراحی وبلاگ، ثبات کاری است. گوگل می خواهد تا شما هرروز در آنجا ، پست بگذارید و ترافیک آن را روز به روز بیشتر کنید. هرچه شما طراحان وبلاگ یا وب سایت، مطالب بیشتری را در وب سایت خود قرار دهید، به خوانندگان ، فرصت بیشتری می دهید تا فراخوانی وب سایت شما را ببینند و به ارزش وب سایت شما پی ببرند. شما طراحان وب سایت و یا وبلاگ باید ، ایده های خدماتی وب سایت خود را در اختیار آنها قرار دهید.

نوشتن مطالب و گذاشتن آنها در وب سایت، نصف قضیه است. زمانی که شما، پستی را در وبلاگ یا وب سایت خود می گذارید، باید به کاربران خود اجازه دهید تا مطالب را بخوانند. بدین معنا که شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی و با ارسال پست ها از طریق ایمیل، مطالب خود را با کاربران، به اشتراک بگذارید. شما باید تا آنجایی که امکان دارد ، ترافیک وب سایت و یا وبلاگ خود را بالا ببرید. البته فعلا شما در اول راه قرار دارید. اگر واقعا بتوانید ترافیک شبکه وب سایت خود را بالا ببرید، پس بدانید که موفق شدید.

یکی از بهترین ابزاری که شما می توانید برای طراحی وبلاگ از آن استفاده کنید، WordPress است. این ابزار، شبکه های اجتماعی هستند که شما می توانید دکمه ها، را به اشتراک گذاشته و از بهینه سازی وب سایت برای پیشبرد طراحی وب سایت خود استفاده کنید.

WEBINARS
Webinar ، ابزار بسیار قدرتمندی است که به جنبه های تجارت وب سایت شما، کیفیت می دهد. Webinar، بر خلاف وبلاگ ها و LinkedIn، که شما را در محدویت زمانی قرار داده و شما نمی توانستید با این زمان محدود، کاربران را به سمت وب سایت خود جذب کنید، توانایی قابل توجهی برای کیفیت دهی به مطالب وب سایت دارد و آنها را به صورت بهینه در اختیار کاربران وب سایت شما قرار می دهد.

بهترین روش برای استفاده از webinar، تهیه اطلاعات با کیفیت است که می تواند توجه کاربران را به سمت وب سایت شما جلب کند. شما طراحان وب سایت ، هرچه بیشتر کاربران را به سمت وب سایت خود جذب کنید و ترافیک شبکه وب سایت خود را بالا ببرید، زودتر به موفقیت می رسید.

ساده ترین راه برای ایجاد ترافیک در webinars، پیشنهاد دادن آن به وب سایت LinkedIn می باشد و شما طراحان وب سایت باید اطلاعات وبلاگ خود را با کاربران خود به اشتراک گذاشته تا آن ها از این طریق بتوانند به سمت webinar بعدی روی آورند. شما هرچه مطالب وبلاگ یا وب سایت خود را بیشتر کنید، طراحی موفقی از وب سایت، خواهید داشت و به کاربران وب سایت خود، فرصت بیشتری را می دهید تا از وب سایت شما بازدید کنند.

منبع جدید و با حال برای پیداکردن کاربران در کلاس هایwebinar، Dabble می باشد. اگر آنها ۲۰ دلار برای کلاس های شما پرداخت کنند، در نتیجه شما می توانید با این قیمت کاربران بیشتری را به کلاس های خود دعوت کنید.

به علاوه، webinar، روش بسیار عالی است که حتی به صورت آفلاین هم کار می کند. اگر شما تمایل دارید تا فراخوانی فروش وب سایت خود را بالا ببرید، باید از افراد بخواهید تا به صورت رایگان از وب سایت webinar استفاده کنند. این کار، خیلی بهتر از ترغیب مستقیم آنها برای خرید محصولات وب سایت شما می باشد.

استراتژی شبکه های اجتماعی، که در بالا لیست بندی شدند، به شما طراحان وب سایت کمک می کنند تا به هدف تجارت و بازاریابی خود نزدیک شوید. استفاده از این استراتژی ها را فراموش نکنید . شما طراحان وب سایت ، باید بر روی بهترین راهکارهای ارتباط با کاربران و مشتریان وب سایت خود، تمرکز کنید تا وب سایت موفقی را برای پیشبرد تجارت خود، طراحی کنید.

*** از تاثیر شبکه های اجتماعی به خصوص LinkedIn قافل نشوید، در کل شبکه های اجتماعی راه سریعتر و گسترده تری برای معرفی کسب و کار شما است، و شبکه اجتماعی LinkedIn به دلیل اینکه شبکه اجتماعی کسب و کار است، به شما در این زمینه کمک بیشتری خواهد کرد.

اشتراک

حمیدرضا عباسی

حمیدرضا عباسی هستم، کارشناس نرم افزار و دانشجوی کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک، طراح و توسعه دهنده وب سایت و متخخص سئو، از سال ۹۰ به صورت حرفه ای شروع به فعالیت در زمینه طراحی وب سایت کردم و بسیار علاقه مند و مشتاق به استفاده از تکنولوژی های جدید و بروز در زمینه طراحی وب سایت و تجارت الکترونیک هستم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 4 =