تهران، سعادت آباد، خیابان کوهستان،
مجتمع کوهستان، سرو ۴، طبقه ۳ واحد ۲
۲۲۱۳۴۴۹۶ ۰۲۱
۳۶۶۶۸۳۲۸ ۰۲۶
info[at]web-city.ir
support[at]web-city.ir

جذب مشتری نامحدود

جذب مشتری نامحدود

تجارت شما خام می باشد. شما درگیر گرفتن مشتری و پروژه هایی هستید که برای پیش بردن تجارت تان نیاز دارید. گاهی اوقات، این گونه احساس می شود که شما هرگز قادر نخواهید بود که مشتری جذب کنید.

شما شبیه هیچ شخص دیگری نیستید.شما از استقلالی لذت می برید که همراه کار برای شما به ارمغان می آید.شما عاشق این هستید که کنترل آینده تان را به دست بگیرید. اما اگر چیزی تغییر نکند، شما مجبورید که یک کار ناپسند از یک مشتری کم سود را بپذیرید، یا یک کار نامربوط که از آن متنفرید، انجام می شود.

چه می شود اگر یک راهی برای تغییر دادن این موضوع وجود داشت؟ یا راهی برای جذب مشتریان جدید و علاقمند به خرید طبق نیاز شما وجود داشت؟
شبیه یک افسانه خیالی است،درسته؟

نه تنها اینکه این کار شدنی است، بلکه من به شما نشان خواهم داد که چگونه آن را باید انجام داد. کار را انجام دهید و شما شروع به جذب مشتریان وب سایت و برآورده کردن رویای همیشگی آن ها خواهید کرد. کار جالب توجهی انجام دهید و به طور اتفاقی مردم توسط ارائه دادن مشاغل مرتبط با کار شما، شما را به آنچه که خودشان هزینه کردند راهنمایی می کنند.

در این جا یک سوال واضح به وجود می آید؟

چرا هرکسی روی کره زمین به طور مستقل می تواند هدایت و پیشرفت شان را به شما اختصاص دهند؟ همان پیشرفت هایی که آن ها بسیار سخت روی آن کار کردند؟ اگر ما روی این چنین مشتری هایی رقابت کنیم،چگونه این حس ساخته می شود؟ و چه کسی این کار را می کند؟
من این اشخاص را منابع مکمل می نامم.

منابع مکمل اشخاصی هستند که برای مشتریان سایت مشابه شما به گونه مختلف خدمت رسانی می کنند، اما راه های مکمل:

  • کپی کنندگان مفاهیمی را به وجود می آورند، روایتی را می گویند و عملکرد هایی را خلق می کند;
  • طراحان وب سایت حرکات پشت پرده ای انجام می دهند که هرچیز را کارآمد می سازد;
  • طراحان، طراحی وب سایتی را خلق میکنند که بدون صحبت کردن ارتباط برقرار می کند، و بدون حرفی راهنمایی می کند;
  • تحلیل کنندگان تدریجا اطلاعات را برای سنجیدن و بهبود یافتن عملکرد ها استفاده می کنند.

این مشاغل یکدیگر را کامل می کنند. آن ها درصورت اینکه آن ها روی خدمت رسانی و نگه داری مشتریان شان برنامه ریزی کنند، به یکدیگر نیاز دارند.
هر کدام از افراد مستقل مجموعه پیشرفت ها و مجموعه مشتری های خود را دارند.

و این موضوع برای هر تجارتی یکسان می باشد
آیا تا به حال این گفته را شنیده اید که” هیچ شخصی یک جزیره نیست”؟ این عبارت در اینجا به کار بسته می شود. اگر شما در یک تجارت هستید، شما توسط این منابع مکمل منتشر می شوید. و بهترین بخش چیست؟ تمامی آن ها نیاز به کمک و یاری دارند.

این منابع مکمل در چیزی که انجام می دهند بسیار وسیع می باشند. اما در این جا مسائلی وجود دارد که تمامی آن ها مدام با آن مشکل دارند: بازاریابی.
ممکن است آن ها در بازاریابی عالی باشند و در این زمینه پیشرفت هایی داشته باشند اما با این قضیه مشکل دارند که علاقه شان را به سمت پول تغییر جهت دهند. شاید آن ها مسیر پیشرفت شان را قطع می کنند و به بی تحرکی و بی فعالیت ماندن روی می آورند.

دلیل هر چه که باشد، آن ها هزینه های زیادی صرف می کنند. آن ها پیشرفت ها، مشتری ها و فروشنده ها را از دست می دهند، و حتی این موضوع را نمی دانند.

این شما هستید که در اینجا حضور دارید. مشکل را برای آن ها حل کنید، اعتماد آن ها را جلب کنید و آن ها با رضایت پیشرفت های شان را به شما اختصاص می دهند.

“من از بازاریابی متنفرم،چه جوری می توانم انتظار داشته باشم که مشکل آن ها را حل کنم؟”
به راحتی، شما بازاریابی را متوقف می کنید و آموزش دادن را شروع کنید.

اگر شما یک طراح وب سایت هستید، شما مشتریان منابع تان را، درباره روند ارزیابی خریداران ،واینکه چگونه خریداران ، مشتریان شما را در ۱.۲۰ ثانیه می یابند،آموزش می دهید.

شما آن ها را تعلیم می دهید، و چه کسی ، چه چیزی، چرا و چگونه را توضیح می دهید. ما در این نقطه غرق اندیشه می شویم. از کجا باید شروع کنیم؟ به چه اشخاصی باید نزدیک شویم؟ چه چیزی باید بگوییم؟

در ابتدا یک نفس عمیق و بلند بکشید، سپس شما…

قدم اول: یک فهرستی از منابع مکمل تان بسازید

تعریف ما را برای منابع مکمل به یاد دارید؟

این حرفه ها به مشتریانی خدمت رسانی می کند که شما در مسیری متفاوت اما به صورت مکمل خدمت رسانی کرده اید.

در اینجا مثال های بیشتری وجود دارد:

  • طراحان بازی ، نویسندگان بازی و برنامه نویس بازی;
  • دلال ها، کارگزاران معاملات، و حساب گران
  • نمایندگی تبلیغات ، فروشگاه های پیشرفته وب سایت و میزبانی شرکت ها.

منظورم را می فهمید؟ آن ها همگی به اشخاص یکسانی خدمت رسانی می کنند.خوب.
نوبت شماست.

فهرستی از ۵ تا ۱۰ صنعت یا حرفه ای که شما را تکمیل می کند،بسازید. متوجه هدف من شدید؟ خوب خوبه. حالا وقت این است که…

دومین قدم: یک شرکت از شغلی متفاوت برای مصاحبه انتخاب کنید

شما به دنبال این نیستید که محصولات و سرویس دهی تان را به آن ها بفروشید. شما سعی نمی کنید که آن ها را به خرید پنهانی وا دارید.
شما بعد از تمرکز روی این اطلاعات شروع می کنید. شما به دنبال موانع می گردید. مکان هایی که شما مسائل را حل می کنید، چیز های با ارزش را اضافه می کنید و به آن ها کمک می کنید تا بیشتر به موفقیت دست یابند.

*** در اینجا مثالی از اینکه چگونه در خواست کنید وجود دارد:

– سلام جان

– اسم من ANDREW MCDERMOTT هست. من بنیان گذار شبکه Zrro می باشم. آیا شما برای یک مصاحبه تحقیقاتی در ۲۸ ژوان ۲۰۱۵ حاضر هستید؟

– من را در جریان بگذارید،

– ANDREW MCDERMOTT

– بنیان گذار شبکهZrro

این تنها یکی از هزاران روش ها می باشد. اما هر کاری که می کنید، سعی کنید درخواست تان کوتاه و دلنشین باشد.

شما می خواهید که این مصاحبه را ضبط کنید، بنابراین از آن ها بخواهید که این اجازه را به شما بدهند. شما می خواهید که دقت تان را روی شنیدن و پرسیدن سوالات متمرکز کنید. شما نمی خواهید که روی نکته برداری تمرکز داشته باشید.

شما می خواهید که سوال هایتان چهار بخش ویژه را پوشش دهد:

۱- آرزوها: چرا آن ها به دنبال چیزهایی می روند که می خواهند؟ آن ها به چه چیز هایی امید دارند که دست یابند؟

۲- اهداف: آن ها چه چیزهای بخصوصی انجام می دهند تا موفق شوند؟ اهداف زمانی که بسیار ویژه و قابل سنجش و غیره هستند،مفید می باشند.

۳- ترس ها: منابع مکمل از چه چیزهایی واهمه دارند؟ شما به دنبال مثال های مفصل و شخصی هستید مانند این که من از شرکت abc واهمه دارم که تمامی مشتریان من را بدزدد، ترس این را دارم که مشتریانم من را رها کنند، نتوانم مشتریان را همیشه داشته باشم، وترس از اینکه من نتوانم پاسخ را بیابم و غیره.

۴- نا امیدی: چه چیزی اهداف شان را از بین می برد؟مشتریان وارد وب سایت نشوند؟به زمان توجهی نکنند؟ و به جای پرداخت پول واقعی برای پرداخت کردن هزینه ها به شما مشارکت و تساوی سهام را پیشنهاد دهند؟چه می شود؟

شما نیاز دارید که سوال هایتان را برای مصاحبات در حرفه های مختلف شخصی سازی کنید اما آن ها باید در اکثر بخش ها یکسان باشند.به یاد داشته باشید، شما به دنبال دو شخص در یک صنعت و حرفه نیستید. شما به دنبال یک شخص از صنعت و حرفه های مختلف هستید.

اگر شما احساس نا امیدی کنید و پیشرفت های زیادی را در زمان کم می خواهید، این کارها را برای هر یک از صنعت هایی که در لیست شما قرار دارد انجام دهید.اگر شما روش های محافظه کارانه ای را ترجیح می دهید، با یک یا دو حرفه شروع کنید و در آن زمینه ها کار کنید. اگر شما کارتان را به خوبی انجام دهید شما برای خیلی چیزها آماده خواهید بود.

سومین قدم: برتری یافتن و گام برداشتن

فهرستی از تجارت های واقعی در هریک از صنعت هایی که هدف گذاری کرده اید، بسازید.
این شرکت ها باید در سطحی که شما هستید یا حتی بهتر باشند.

اگر شما شخصی باشید که خرید می کنید، بسیار مطلوب است که تجارت هایی همراه ۱ تا ۲۵ کارمند دنبال کنید.

هدف گذاری تجارتی که خیلی وسیع تر از تجارت شما می باشد، مانند بیشتر از ۵۰۰ شرکت، ایده خوبی نمی باشد. هرایده آلی که شما خلق می کنید ممکن است در سلیقه شما یک جانبه باشد. این موضوع بسیار ناخوشایند است زیرا شما در این بخش تمامی مواردی که به همکاران تان پیشنهاد می کنید ندارید.

خوبه، برای گام برداشتن آماده هستید. چه می گوئید؟
مصاحبه ای را که در قدم دوم انجام دادید به خاطر دارید؟ حالا زمان آن رسیده که از آن ها استفاده کنید.به سادگی،در گام برداشتن و پیشرفت تان، آرزو ها، اهداف، ترس و نا امیدی را طبق انتظارات تحقق بخشید، مانند این:

– سلام Rick

– من با jan در شرکت abc صحبت کرده ام.او متذکر شد که او زمان های بسیار دشواری برای تغییر دادن جهت پیشرفت هایش به سمت مشتریان داشته است. من به او یک برنامه آزاد دادم که به ۶ مشتری او در اولین ماه داده شد. من می خواهم آن برنامه را با شما نیز به اشتراک بگذارم تا به دنبال آن نگردید.
جالبه؟

– ANDREW MCDERMOTT

– بنیان گذار شبکهZrro

در این جا بخش بسیار زیبایی وجود دارد. ما قدم ها و پیشرفت هایمان را با یک سوال نهایی خاتمه می دهیم. ما این موضوع را برای منابع مکمل به منظور به سادگی پاسخ دادن با یک بله یا خیر آسان می کنیم.

خوب، ما آماده ایم ….

چهارمین قدم: برنامه را رده بندی کنید
شما وطیفه تان را انجام داده اید. مصاحبه ها به شما می گوید که منابع مکمل با تغییر دادن پیشرفت هایی که آن ها داشته اند،درگیر هستند. این حرفه ها، به سمت مشتریانی می رود که برای خرید کردن و گذشتن از بی تحرکی ، آماده هستند.

اما شما می دانید که اشتباهی وجود دارد.
شما برنامه تان را رده بندی می کنید:

  • اگر آن ها پیشرفت های غیر پویایی داشته باشند، شما پشنهاد های محکمی برای احیا کردن آن ها خلق می کنید.
  • آیا آن ها می خواهند که مشتریانشان بیشتر خرید کنند؟ نشان دهید که چگونه می توانید آن را توسط آموزش دادن به مشتریان شان انجام دهید؟
  • آیا آن ها مشتریان بیشتری برای ورود به وب سایت برای سرویس دهی های ماهیانه می خواهند؟شما توسط دادن جایزه هایی این کار را انجام می دهید(e.g آموزش، خدمات رایگان) تا این ایده آل ها را برای آن ها جالب سازید.

شما یک برنامه پایدار برای اینکه آن چه آن ها می خواهند در منابع تان قراردهید، دارید. و با جزئیات مناسب، این موضوع این هدف را بدون این که هیچ حساب بانکی را برهم بریزد، تحقق می بخشد. شما ریسکی را که آن ها می کنند و چیزی را به دست می آورند که می خواهند ،کاهش می دهید.

چگونه مشتریان شان کاری را انجام دهند که می خواهند؟
آن ها به سمت شما آمده اند. آن ها نام، ایمیل، شماره تلفن، و هر چیز دیگری که برای شروع روابط نیاز است را به شما می گویند. و viola دقیقا شبیه چیزی است که شما یک اطلاعات پایه ایی ازعلایق مشتریان دارید.

این مشتریان را روند سیستم انتخابی خود قرار دهید. سپس آموزش و تعالیمی فوق العاده، ارزشمند و کمکی را برای شان بفرستید. انجام دادن به ترتیب مفاهیم کمکی، ابزار ها و منابع و فروش ها با یک پیشنهاد قدرتمند استوار می شوند(e.g طراحی وب سایت گرافیکی رایگان به ارزش ۵۰۰$)

به آن ها عادت دهید که با شما کار کنند. سپس، زمانی که وقت مناسبی است، این مشتریان را از حالت سرویس دهی رایگان به سرویس های پرداختی تغییر دهید.

این کار را با خودتان و منابع مکمل تان انجام دهید.این کار را به طور منظم انجام دهید و شما خواهید دید که فروش شما توسط یک ترفند حتی تا مشتریان جدید هم پیش می رود.

این کار را به خوبی انجم دهید و شما خواهید فهمید که منابع مکمل شما ترجیح می دهند که شما پیشرفت های بیشتر و بیشتر شان را اداره کنید.
تبریک، شما در حال حاضر تنها ابزار پنهان آن ها و منبع در آمد بیشتر آن ها هستید.

این موضوع برای من کارآمد نبود زیرا…
تجارت من متفاوت، جدید و منحصر به فرد یا هر چیز دیگر می باشد. این اعتراض هر زمان که ما این استراتژی را با دیگران به اشتراک می گذاریم، به طرز ناخوشایندی رشد می کند. اما این یک دروغ است.

چگونه بفهمیم؟

Aquatic Taekwondo.این یک تجارتی است که ما به تازگی انجام داده ایم. و آن تجارت منابع مکملی دارد:

  • Taekwondo dojos سنتی
  • وب سایت های ،روزنامه ها و مجلات دفاع شخصی
  • جزئیات هنری که تولید کننده را مزین می سازد.

و در این جا موضوعات بیشتری نیز وجود دارد.من می توانم هم چنان ادامه دهم, اما من فکر می کنم شما نقطه نظر مرا فهمیدید. ما همگی توسط مردمانی که می توانند به ما کمک کنند فراگیر می شویم.

و آن ها اگر که ما بدانیم چطور در خواست کنیم، تمایل دارند.

تجارت شما نباید خام بماند
اگر شما برای جذب مشتری و پروژه مشکل دارید شما احتیاج دارید که بدانید که شما تنها نیستید. اما باید به دنبال راهکار باشید.
چه اتفاقی می افتد اگر یک لیست انتظار از مشتریان با ذوق و علاقه مند داشته باشیم؟ چه اتفاقی می افتد که پول بیشتری در دست داشته باشیم و شانس بیشتری برای کار کردن با شما وجود داشته باشد؟ این موضوع همانند یک رویا است اما برای شما تحقق می یابد، اگر که شما این کار را به خوبی انجام دهید.

مراحل که از قبل مشخص کردم را دنبال کنید و شما حجم مشتریان و فروش های نامحدود و بی پایانی خواهید داشت. پول، فرصت ، استقلال—هر چیزی که شما نیاز دارید.

از همین حالا شروع کنید و نوبت شما است که این کار را انجام دهید. شما می تونید این کار را بکنید.

*** موارد گفته شده شاید خیلی ساده باشند، اما رعایت همین ها می تواند شما را به اهدافتان نزدیک تر کند.

اشتراک

حمیدرضا عباسی

حمیدرضا عباسی هستم، کارشناس نرم افزار و دانشجوی کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک، طراح و توسعه دهنده وب سایت و متخخص سئو، از سال ۹۰ به صورت حرفه ای شروع به فعالیت در زمینه طراحی وب سایت کردم و بسیار علاقه مند و مشتاق به استفاده از تکنولوژی های جدید و بروز در زمینه طراحی وب سایت و تجارت الکترونیک هستم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − یک =