تهران، سعادت آباد، خیابان کوهستان،
مجتمع کوهستان، سرو ۴، طبقه ۳ واحد ۲
۲۲۱۳۴۴۹۶ ۰۲۱
۳۶۶۶۸۳۲۸ ۰۲۶
info[at]web-city.ir
support[at]web-city.ir

چگونه با استفاده از HOTJAR INSIGHT، بدانید بازدیدکنندگان از وب سایت تان چه استفاده ایی می کنند

چگونه با استفاده از HOTJAR INSIGHT، بدانید بازدیدکنندگان از وب سایت تان چه استفاده ایی می کنند

داشتن وب سایت در بازار امروز کافی نیست. شما باید بدانید که کاربران از وب سایت تان چه استفاده ای می کنند. این اطلاعات می تواند به برنامه ریزی بهتر طراحی سایت تان کمک کند، محتوای بهتری در وب سایت ها به وجود آورد و طراحی سایت را به طریقی انجام می دهد که کاربران به راحتی با آن تعامل یابند.

این موضوع دقیقا جایی است که بحث HOTJAR INSIGHT به میان می آید. این HOTJAR INSIGHT به این معنی سرویس جدید است که این ماه منتشر خواهد شد و شامل ابزارهای زیادی است که واقعا می تواند به درک بازدیدکنندگان وب سایت تان کمک کند. HOTJAR INSIGHT شامل نقشه، مراحل، نظر سنجی، بررسی ها، چت و گفت و آنالیز هایی می باشد. در این مقاله به این ابزار جدید نگاهی می اندازیم.

HOTJAR INSIGHT چیست؟

یک راه جدید برای مشخص کردن عملکردهای صحیح کاربران یک وب سایت و تجربه های شان می باشد. این ابزار به شما راه هایی برای ارتقاء و بهبود تجربه کاربران ارائه می دهد و عملکردهای مفیدشان را افزایش می دهد. این ابزار شامل داده های مهم و موارد مهمی است که شما به وسیله آن می توانید اطلاعاتی درباره کاربران وب سایت تان جمع آوری کنید.

چیزی که این ابزار را متمایز ساخته است، وجود سرویس ها و امکانات مختلف دیگر درون آن می باشد. بقیه ابزارهای مانند آن، تنها دارای یک ابزار و سرویس برای جمع آوری اطلاعات می باشند، زیرا تنها روی یک مورد تمرکز دارند. HOTJAR INSIGHT به شما امکان می دهد به طریق های متفاوت از کاربران خود اطلاعات جمع آوری کنید.

در این جا مواردی وجود دارد که می توانید از HOTJAR INSIGHT برای بهبود طراحی وب سایت خود کمک بگیرید:

  • مقایسه ضربه ها و کلیک ها قبل و بعد از انجام شدن
  • تغییر کلمات کلیدی بر حسب اعتراضاتی که کاربران وب سایت داشتند
  • بهبود دادن اشکال و طرح های موجود در وب سایت برای جلب مخاطب بیشتر به وب سایت
  • بررسی کردن اینکه کدام محتوا بیشتر عمل می کند
  • بهبود جهت یابی و جستجو وب سایت
  • مشخص کردن اینکه چه مواردی باید به محتواهای وب سایت اضافه شود
  • مهیا کردن تست A/B از ایده ها
  • حذف کردن یا دوباره تمرکز کردن روی محتوا های نادیده گرفته شده
  • ملاحضه کردن اینکه کدام یک از عوامل بصری طراحی وبسایت بهتر کار می کند
  • بهبود تجربه کاربری در صفحه نمایش با وضوح مختلف

این ابزار را به صورت رایگان امتحان کنید

HOTJAR INSIGHT یک برند جدید در بازار است و برای شما فرصتی را مهیا کرده است تا به طور رایگان آن را امتحان کنید. تا ۳۰ آگوست امسال ثبت نام کنید.

شما می توانید از این ابزار در وب سایت های بی شماری استفاده کنید و روی کاربران وب سایت بی شماری اجرا کنید. در اینجا تعداد بازدید صفحات وب سایت مهم نیست. این ابزارها بر اساس نحوه استفاده از سایت ها عمل می کنند.


چه کسانی باید از HOTJAR INSIGHT استفاده کنند؟

HOTJAR INSIGHT، برای هر کسی که می خواهد ببینید که آیا بازدیدکنندگان از وب سایت شان به خوبی استفاده می کنند یا خیر، می باشد.

این افراد شامل طراحان وب سایت، برنامه نویسان وب سایت، مدیران محصولات، بازاریابان دیجیتالی، آنالیزگرها و شرکت ها و مشاوران طراحی وب سایت می باشد. این ابزار مورد تایید شده است و زمان زیادی را نمی گیرد تا عملکرد آن را درک کنید.

در HOTJAR INSIGHT چه اتفاقی می افتد؟

در ابنجا مواردی است که می توانید از HOTJAR INSIGHT انتظار داشته و استفاده کنید:

  • نقشه ها: با نگاه کردن به اینکه کاربران وب سایت در کجاها کلیک کردند و ضربه زدند یا با اسکرول در وب سایت جستجو کردند، دریابید که کاربران وب سایت تان چه می خواهند.
  • واکنش ها و نظر سنجی ها: از بازدیدکنندگان وب سایت سوالات زیادی درباره تجربه شان از وب سایت بپرسید. این مورد به بهبود عملکرد وب سایت تان و چیزی که بازدیدکنندگان دوست دارند و یا دوست ندارند، بر می گردد.
  • بررسی های آنلاین: شما در آن واحد می توانید جواب های کاربران وب سایت در هر ابزاری که استفاده می کنند، دریافت کنید. این بررسی ها را با لینک یا ایمیل یا درست در وب سایت تان قرار دهید.
  • آنالیز ها: توسط مشاهده کردن اینکه بازدیدکنندگان بیشتر در کدام قسمت از وب سایت تان راه یافتند، فرصتی برای بهبود یا تست طراحی وب سایت تان مهیا کنید.
  • مشخص کردن مخاطبان مورد نظر وب سایت ها برای این ابزار: اگر به دنبال یک مورد برای تست وب سایت تان می گردید، این ابزار بهترین مورد برای طراحی وب سایت تان می باشد.
  • چت و گفت و گو: بازدیدکنندگان وب سایت را دعوت کنید تا درباره مسائل، هدف ها و سوالات موجود در وب سایت های موبایل یا کامپیوتر صحبت کنند. از این دیدگاه ها برای تغییر و بهبود طراحی سایت تان استفاده کنید، طوری که بهترین تجربه کاربران وب سایت را به وجود آورید.

قیمت و بسته بندی ها

HOTJAR INSIGHT، مدت زمان کوتاهی را برای استفاده رایگان کاربران در نظر گرفته است و سپس بعد از اتمام این دوره کاربران باید ۲۹$ ماهانه پرداخت کنند.
این ابزار با نمونه های مشابه خود فرق می کند، زیرا برای یک هدف، سرویس های متفاوتی را ارائه می دهد. هیچ محدودیتی برای تعداد بازدیدها، تعداد وب سایت ها و کاربران وجود ندارد.
اگر دوست داشته باشید، می توانید در این ابزار امتیازاتی نیز به دست می آورید. اولین کسانی که تا ۳۰ آگوست امسال زودتر ثبت نام کنند، امتیازات ویژه ای مانند ۶ ماه استفاده رایگان از این ابزار را بهرمند خواهند شد.

ناگفته نماند که خود گوگل هم ابزارهای زیادی برای تحلیل رفتار کاربران در سایت داره ولی شرکت های دیگه هم وارد عمل شدن و چنین سرویسی هایی رو با امکانات بسیار قوی تر دارن ارائه میدن که قویترین این سایت ها وبسایت hotjar.com هست که از تک تک کاربران شما حتی میتونه فیلم ضبط کنه که این فرایند قبلا برای وبمستران یک رویا بود ولی برنامه نویسان این سایت این امکان رو فراهم کردن و وبمستران خیلی راحت قادر خواهند بود از این سرویس فوق العاده حتی به صورت رایگان استفاده نمایند .

نتیجه گیری

ابزارهایی مانند HOTJAR INSIGHT، برای طراحان و برنامه نویسان وب سایت و یا شرکت هایی که می خواهند ببیند که کاربران چگونه از وب سایت شان استفاده می کنند، مفید است. مورد بسیار خوبی که در این ابزارها وجود دارد این است که همه چیز را در یک داشبورد در این ابزار نگه داری می کند.

اشتراک

مجید احدی

مجید احدی هستم‌،توسعه دهنده سایت،قبلا در زمینه دوربین های مداربسته فعالیت داشتم مدتی به کار در حوضه فناوری اطلاعات علاقه مند شدم در حال حاضر به عنوان توسعه دهنده سایت فعالیت میکنم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =