اهمیت رتبه بندی
تحقیقات اخیر نشان می دهد که تقریبا ۸۵٪ از تمام وب سایت ها، از طریق موتورهای جستجو پیدا می شوند
روند مثبت افزایش رتبه و رنک شما در موتورهای جستجو به بازدید شما بستگی داره که بازدید هایی که از طریق ورود از موتورهای جستجو یا در اصلاح ارگاینک یا طبیعی را دارند، تاثیر خیلی بیشتری در این مسیر دارند. در کل بیشترین بازدید کننده را از کاربران موتورهای جستجو دریافت خواهید کرد. سئو ممکن است انواع مختلف جستجو، از جمله جستجوی تصویر، جستجوی محلی، جستجوی ویدیو، جستجوی علمی، جستجوی اخبار و صنعت های خاص را در موتورهای جستجو مورد هدف قرار دهد.
وب شهر می تواند رتبه موتورهای جستجو و ترافیک سایت هر شرکت و کسب و کاری را افزایش دهد. تخصص های ارائه شده توسط کارکنان فنی و مجرب، ما را قادر می سازد تا با موفقیت پاسخگوی نیازهای شرکت ها و کسب و کارهایی با وب سایت های پیچیده در صنایع رقابتی باشیم.
برای شروع ما وب سایت را آنالیز و تجزیه و تحلیل می کنیم، و به صورت یک طرح گام به گام کلمات کلیدی وب سایت شما و نحوه برقراری ارتباط موثر کلمات کلیدی با موتورها را بررسی می کنیم. هدف نهایی ما افزایش بازدید کننده و تبادلات بالاتر و فروش بیشتر و هر آنچه موجب موفقیت مشتریان است.
هدف از بهینه سازی در صفحه و خارج از صفحه (on page and off page optimization) تولید یک موضوع سازگار با کلمات کلیدی مورد نظر شما است. موتور جستجو یک رباته، نه یک انسان … و در نتیجه، شما باید روند اثابت شده ای ما برای آموزش ربات را دنبال کنید، به طوری که پیشرفت وب سایت شما را به ارمغان آورد. تا زمانی که مشتریان بالقوه شما در حال جستجو برای کلمات کلیدی مربوط کسب و کار شما به سمت شما هدایت شوند.
قبل از شروع یک پروژه بهینه سازی موتور جستجو (سئو)، مهم است که فرآیند موثر در رویارویی با سئو را درک کنید. وب شهر نیاز مشتریانی که به یک رویکرد کامل و فشرده برای بازاریابی موتورهای جستجو نیاز دارند را فراهم می کنند.
تراکم یک کلمه کلیدی به شما می گوید که آن کلمه اغلب چگونه در جستجوی یک متن در رابطه با تعداد کل کلمات در محتوای شما به نظر می رسد.
بهینه سازی در صفحه (Onpage optimization) به تمام اقداماتی که می تواند به طور مستقیم در وب سایت به منظور بهبود موقعیت آن انجام شود، اشاره دارد.
در زمینه سئو، ایجاد لینک (link building) تمامی اقدامات با هدف افزایش تعداد و کیفیت لینک های ورودی به یک صفحه وب توصیف می شود.
بررسی سئو توسط ما متشکل از عوامل متعددی مانند محتوا، ارتباط ساختار، وضعیت در رسانه های اجتماعی، و اعتبار شما بر روی اینترنت می باشد.
تحقیقات اخیر نشان می دهد که تقریبا ۸۵٪ از تمام وب سایت ها، از طریق موتورهای جستجو پیدا می شوند
۹۶% از کاربران اینترنت جستجوی وب خود را از طریق یک موتور جستجوی اصلی (گوگل، بینگ، یاهو، AOL) آغاز می کنند.
سئو به شما امکان می دهد عبارات کلیدی را برای جستجوهای انجام شده توسط مشتریان بالقوه انتخاب کنید.
در ژانویه سال ۲۰۱۶، بیش از ۱۷.۵ میلیارد جستجو با بیش از ۳۴۲ میلیارد نتایج جستجو به ثبت رسیده است.
سئوی قوی و طراحی وب مناسب برای جستجو کمک می کند تا بازدیدکنندگان وب سایت شما افزایش یابند.
تصور مصرف کننده این است که هر چه یک وب سایت در موتور جستجو رتبه بالاتری داشته باشد، اهمیت بیشتری نیز دارد.
ما به شدت بر عملکرد و قابلیت استفاده تمرکز می کنیم و به شما آموزش می دهیم که وب سایت خود را به عنوان یک دارایی تجاری مدیریت کنید. ما تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا اطمینان حاصل کنیم که محتوای شما به گونه ای ارائه شود که بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی و به طور مستقیم اطلاعات مورد نظر خود را بیابند و در نتیجه یک تجربه کاربری دلپذیر و سازنده داشته باشند.